Gymkhana

Egy sportágalapító naplója...

Lájkolod a Gymkhanát?

Szombaton GYMKHANAAAA!

Hunkhana 2011.04.21. 08:05

Szombaton a drifterek után a gymkhanauták lepik el a tököli repülőtér aszfaltját. Április 23-án mindenki megismerheti az új sportágat, aki esetleg kihagyta a Carstyling Tuning Show keretein belül lezajlott sportágalapító versenyt. Sőt, ha elég bátor vagy, most ki is próbálhatod magad! A hétvége folyamán a májusi verseny, azaz a Gymkhana Battle I. pályájának gyakorlása zajlik majd.

Ha nem éred be azzal, hogy a kordon mögött álldogálj - bár ez is elég izgalmas -, akkor mutasd meg mit tudsz. A hétvégi edzésen 5000,- Ft ellenében bárki kipróbálhatja ügyességét a profi pilóták közt. Nézőként csupán 900,- Ft a belépő, amiért egész napos élmény jár.


Gymkhanaut: Ez nem más, mint a hivatalos versenyzői licenc fantázianeve! Ahhoz, hogy a Magyar Gymkhana Szövetség hivatalos versenyzője lehess, egy közepes sebességű vezetéstechnikai szintfelmérőn 60%, vagy afeletti eredménnyel kell teljesítened! A gymkhanauták részt vehetnek az éves bajnokság pontversenyében, pénzdíjazásra jogosultak, és kedvezménnyel vehetik igénybe az edzőnapokat, de ha csak kipróbálnád, akkor ezt a teszt kategóriában bárki megteheti a Gymkhana Practice rendezvényeken! 2011-ben a bajnokság 13 kategóriában indul, ahol a legkisebb elsőkerekes kocsiktól a legnagyobb épített autókig mindenki megtalálhatja a neki legjobban megfelelő besorolást!
 

Gymkhana Practice, avagy a Gymkhana edzőnapok:
2011. április 23 és május 7. Tököl, repülőtér: Más sportágakkal ellentétben a versenyzők számos vezetési technikát kell, hogy bevessenek a pálya teljesítése közben. Erőteljes gyorsítások / gyorsulási szakasz, fékezések, driftek, teljesen stabil módok, intenzív kézifékhasználat és bal lábas fékezések váltogatják egymást, melynek látványossága tette a gymkhanát oly népszerűvé. A versenyzőknek tréningnapokon kell részt venniük a bajnokság előtt, mivel a pályát be kell gyakorolniuk! 

A rendezvény 10 éves korig ingyenesen látogatható! Normál Belépőjegy 900HUF! Licences pályahasználat: 10.000Ft, Pályateszt: 5.000Ft

Megközelítés (Tököli reptér II. kapu):
Gyalogosan: Budapestről a Vágóhídtól fél óránként induló ráckevei HÉV-vel Tököl állomásig, majd onnan menetrend szerint közlekedő autóbusszal. Vagy Csepelről (Koltoi A. u.) átszállás nélkül az óránként induló Volánbusz járattal Tököl-Bíróház megállóig.

Gépjárművel: az M0-ás körgyűrűn a Halásztelki leágazásnál kell letérni, majd onnan Szigethalmon át Tökölig.

A naponta frissülő információkért regisztrálj a www.facebook.com/gymkhanahu oldalon!

Let’s get ready to GYMKHANA!

Címkék: bevezetés új sportág gymkhana autók motorok

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gymkhana.blog.hu/api/trackback/id/tr662843876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigrisszív 2011.04.22. 11:24:01

Kenblokk, a WRC abszolút sereghajtója ott lesz? :D

Gratula egyébként a kezdeményezéshez, remélem ez is hozzá fog járulni ahhoz, hogy a kómában lévő magyar motorsport élet kicsit magához térjen.

Schütii 2011.04.22. 11:34:37

Hülyeség, miért nem elég a Drift?

Tigrisszív 2011.04.22. 12:05:12

@Schütii: A Gymkhanához több, illetve másféle tudás kell, mint a drifthez, ettől függetlenül előbbi az utóbbinak az ügyességi elemekkel gazdagított változata, legalábbis szerintem.

Én nem tartom hülyeségnek.

Galacs drifTeam 2011.04.22. 13:02:58

@Schütii: Más mint a Drift. Kb olyan, mint a "hülyeség a kosarazás, miért nem elég a foci?" Egészen más kell hozzá, mint a drifthez. A drift is része, persze, de nem csak abból áll, sokkal összetettebb. A múltkori Gymkhanán is jól látszott, hogy aki szépen végig drifteli amit csak lehet, azoknak volt a leggyengébb az ideje. A Driftben a szép ívet, szöget, távolságot, sebességet pontozzák, itt egy stopper "ellen" kell küzdeni és kész. Nem számít milyen szögben érkezik, nem érdekes milyen távol megy egy-egy akadálytól (jó persze a labdát azért meg kell ütni) csak elég gyors legyen.

zöldi 2011.04.22. 13:16:40

Ez a Gymkhana motorral az igazi. Arra tán még neveznék is.

Janesz11 2011.04.22. 16:24:53

Hm... Nézzük csak mi kell ehhez: viszonylag kis hely, amit a néző be tud látni, át tud tekinteni. Ne legyen túl nagy számú versenyező, mert azt az átlag múnikasón és józsibaráton szocializálódott baltaarcú néző már úgyse tudja megjegyezni. A vezetésből 3 dolgot fogjon fel: összetörik-e apuci kedvence a bmw-vel; kézifék használat; 2-es padlógáz+kormány alátekerve. Ehhez a gondolatmenethez kitaláltak egy "sportot" a hasonlóan IQ szegények számára szervezett drift mellé. Tipikus amerikai utánérzés - oválpályás gagyit.
Vezetői tudás, na ne... Véresre kell gyakorolni egy pályát, ennyi. Hol van ez, mondjuk egy rallyhoz képest, ahol minden pálya más, a pályák állaga folyamatosan (verseny közben is) változik??!! Ott tényleg kell tudni vezetni, mert minden körülmény változó és nem konstans! Pályaversenyekhez semmi hasonlítható, ott 0.5 mp-ékért megy a harc a győzelemért.
Gazdag gyerekek hülye játéka! De akkor miért sport????

Schütii 2011.04.22. 16:34:02

@Tigrisszív: @Galacs drifTeam: Feltételezem, aki jól tudja tolni a driftet, annak sok gondja nincs az autó kezelésével, akkor sem ha nem kilinccsel előre halad.
Ez olyan mintha az F1 pilótákat neveznék be az Opel Astra-kupára. Szóval hülyeség.

bozót lajos (törölt) · http://bozotorszag.blog.hu/ 2011.04.22. 16:36:45

lehet azon vitázni, hogy van-e értelme, lehet szidni az autósportot - főleg az irigyek és a fostosok szokták - de ha valakinek van rá lehetősége, hogy kipróbálja, nem valószínű, hogy azt fogja mondani, hogy unalmas és szar időtöltés. és ez szerintem igaz erre is, a motorozásra, sárkányrepülésre, jetskizésre is. mindegyik "értelmetlen" dolog, ahogyan a hétvégi pihenés és a zenehallgatás is az. egyiktől sem lesz több pénz a zsebben.

gazdag gyerekek hülye játéka. valóban az, na és? megteheti, kurvára élvezi, mi ebben a rossz?

Tomcat14 2011.04.22. 19:43:22

Nem hülye játék, sőt, ha megtehetném, én is kipróbálnám. De mivel béemvét elvből nem veszek, ezért erősen lekorlátozódik azoknak a járműveknek a köre, amivel szépen lehet bohóckodni. De leginkább nincs arra 1 millióm, hogy vegyek egy lomot, és kicsit felpiszkáljam, hogy erre jó legyen, meg gumira, meg féltengelyre, meg amivel még ez jár. Nekünk csóróknak marad az utcai autóval a tél, meg a hó...
Aki megteheti, hajrá! Gyakoroljon, amennyit bír, és ne úgy mutassa be a magyar autósportot a világnak, mint Zsoltika!

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.04.22. 20:15:16

gymkhana=drift időre. óriási melléfogás

zöldi 2011.04.22. 21:07:22

www.youtube.com/watch?v=gTO2s7wyrFs

Mondom srácok, motorral!

Szervezzetek ilyet, lesz sok szájtátó.
süti beállítások módosítása