Nagy erőkkel fejest ugrottunk a marketingbe, amikor megérkezett a következő nem várt lökés, ugyanis a 2010. November 1-4 között megrendezésre került Las Vegas-i SEMA SHOW fő kültéri programja a GYMKHANA lett...
Bár a kintieknek nem volt más lehetőségük csak 4 kerekes gumifüstölésre és driftelésre, a sportág reklám értéke és népszerűsége egyre jobban nőtt. Az ötlet amúgy zseniális volt, azonnal meg is kerestük vele hazánk legnagyobbját a Carstyling Tuningshow-t...
Azonnal megköttetett a megállapodás, és egy szempillantás alatt meglett a sportág teszt és média eseményének helyszíne, a 2011. Március 25-27 között megrendezésre kerülő Carstyling Tuningshow!
Tele motivációval, ötlettel, jó helyszínnel gyorsan megkerestük hazánk legnagyobb médiáit is, hogy tájékoztassuk a 2011-es szezon legújabb örületéről a Gymkhana-ról!