A szponzorokkal való tárgyalások alatt mindenhol elhangzott a kérdés, hogy mi szervezők mivel mutatjuk be a mesterségünket, mert sajnos nem elég, hogy van termék, design, pálya, kellékek, és szakmai referencia, mutassunk egy kézzel fogható autót…
Erre a kérdésre három megoldást találtunk:
A. - mi szponzorálunk egy csapatot, és őket mutogatjuk,
B. - bérelünk egy autót 2011-re és azt mutogatjuk,
C. - veszünk egy kész autót, és azt mutogatjuk,
Mivel 2011. januárig, csak barter és médiatámogatóink voltak (illetve ígéretek tömkelegei), így a malacperselyt feltörve egy szerényebb költségvetéssel az autóvásárlásnál maradtunk, csakhogy a jelen gazdasági helyzet, és az év elei pangás nem kedvezett nekünk. Olcsón barna kalácsot kosárszámra vehettünk volna, a jót meg annyira nem lehetett lealkudni amennyiért még el is vittük volna, így az élet az alábbi megoldandó képletet rakta elénk:
Remetehegyi Laci (Driftgarage) több driftre épített autót árult, de az elmúlt időszakban a válság miatt nem nagyon fogytak az autók, és nem jöttek a megbízások.
+
Bazsó Gábor (Karotta) a hangyászának építésre fordított kasszáját kiürítette (a családi béke megőrzése érdekében), így a project addig, amíg Karotta el nem ad valamit a régi autójából parkoló pályára kényszerült.
"Megyjegyzés" Építtetek egy karosszériát + veszek egy váltót és egy motort, így kapok egy ütős felvezető és bemutató autót a sportágnak, amit bemutathatok a szponzoroknak, illetve barter támogatásokat intézhetek vele..
=
Tehát a végeredmény: Karotta folytatni tudta autójának építtetését, Driftgarage megbízást kapott, és eladott egy autót. A kezdeményezésre több csapat, és jó pár hiteles személy csatalkozott az ügyünkhöz, így sikerült már az év elején felráznunk az állóvizet…
2 hónap elteltével, ezt így leírni marha egyszerűnek és logikusnak tűnik, de higgyétek el nem volt az, és egyszerűnek sem mondhatnám. Sok munka és előkészítés előzte meg a végeredményt. Reméljük, hogy sokaknak fog tetszeni a végeredmény, és a támogatóink is megtalálják a számításaikat.
30 munkanap után már az autó összerakása zajlik, de ne szaladjunk ennyire előre, a héten folytatom az autó történetét...