A végeredmény egy egyedi építésű 1987-es Ford Sierra lett, amit bemutató és felvezető autónak szánunk a 2011-es Drift, és 2011 Gymkhana versenyekhez.
Magáról az autóról egy-két érdekesség: Sofőrrel együtt max 1000kg, PRO csövezés, és módosított merevítések, sper difi, teljes futómű átépítés, felsorolhatatlan mennyiségű verseny extra, és a motor pedig egy titok… „Sok éves Karotta tudomány, és jópár telivér van benne!”
Az autó típusa és fanzátia azonosítója DG-EVO VIII, mivel ez már a 8-ik generációs SIERRA építése a Driftgarage-nak, minden létező extrával ami egy Drift és Gymkhana versenyhez kell!
Az átépítés első 15 napját a Driftgarázs blogján olvashatjátok szakszerűen bemutatva!
Az újjászülető „autó” január végén kezdte meg hátralévő életének első napját… Képekben az első 18 nap:
A kocsi ma reggel ment a szépségszalonba!
A versenyautón minden partner referencia minőségben dolgozott. A fényezést a Car-Color Kft-nek, a House Of Color festékek forgalmazójának köszönhetjük, a homológ versenyfelszereléseket a racing-shop biztosította, az airbrush fényezést a ZSUKART készíti a mai napon, és végül, de nem utolsó sorban az autót mesterien a Driftgarage SE építette nekünk. Az autó szállításáról pedig a lackotransport gondoskodott, gondoskodik!
Itt még nincs vége folyt köv. a jövő héten, amikor már munkába is kell állni!
Ne feledjétek 2011. Március 11-ig még meghívásos alapon regisztrálhattok a Tuningshow sportágalapító versenyére! Info: gymkhana.hu