LIVE!: Mindjárt indulok tökölre az első DriftGP edzésre, ahol Z4, S13, S15, és 300Le + autók fognak igazi driftedzést tartani (formagyakorlatok, és PRO licenc szerzőnap)!
-------------------------------------------------------------------------------------
2011. március 12-én, szombaton reggel 9 órakor megpillantottam először egyben, és „készen” a magyar Gymkhana versenyek hivatalos felvezető autóját.
Alig bírtam kivárni, hogy letegye a lackotransport, majd amikor először beleültem, úgy éreztem, mintha egy űrhajóba ülnék. Az egyik pályaépítő kollégánk megjegyezte - De komoly ez a versenyautó, nem láttam még ilyet közelről -, mire azt válaszoltam – Én se, ne aggódj! –

(A kocsi premierje 2011. március 25-én lesz a Hungexpó Tuningshow-n!)
Majd egy rövid telefonos gyorstalpaló Leslievel, hogy milyen gomb mit jelent, melyik műszer mit mutat és már indítottam is az autót.
Fontos megjegyeznem, hogy nem értek az autókhoz!
Beindítottam, morgós hang pár perc melegítés, és nézelődés után gondoltam megyek vele egy óvatos kört, hogy bemelegedjen az autó, és elkezdhessem a gyakorlást… épp hogy kikanyarodok a pályára, amikor hörögni, recsegni, fuldokolni, és nyekeregni kezd, majd le is áll…
- Rendben gondoltam magamban, biztos még járatnom kellett volna –
Fél órával később se volt jobb a helyzet, sőt inkább romlott, már be se indult rendesen, így segítséget kellett hívnom, hogy nézzék, meg mi lehet a gond, mert se alapjárat, se teljesítmény, se mozdíthatóság! Egy órával később megérkezett a felmentő sereg, amikor mi már javában a kocsival kapcsolatos, és a sportággal kapcsolatos utolsó videók forgatásával voltunk elfoglalva, amikor is kiderült, hogy a gyertyák a hibásak. Szuper, megvan a hiba éljen a sportág. Kocsi beindul, melegít, forgatunk, majd mondják a fiúk, hogy nyomjak vele már egy lendületeset…
Nos kérem szépen, ültem már jó pár luxus sportkocsiban és versenyautóban is, de itt valami nincs rendjén, átmenet nélkül a turbónyomás felugrott 1 bar-ra és olyan brutális erő szabadult fel, hogy keresztbe majdnem el is ütöttem a stábot… az autó egy megveszekedett ménessé változott, ami fölött sem tudásom, se hatalmam nem volt… fülig ért a szám, és visítottam mint a cowboy-ok!
Majd sikerült száraz aszfalton olyan 360-ot csinálnom, amit magam sem értettem, hogy miért csináltam, amikor az autó egyszerűen ledadogott, és kihalt belőle minden lendület…
1 óra technikai szünet után kiderült, hogy egy csövet úgy ledobott a gép mint a szxrt, és fals levetőt kezdett szívni a turbó, és ezért folyamatosan letiltott…
Ekkor már a helyszínre érkezett a nehéztüzérség Leslie, és Ifj Levota Sanyika személyében, akik új élet lehetek a vasba, új gyertya, vákuumteszter, és egy akármilyen lamda formájában majd az autó újra járóképes lett, de még mindig letiltott, és fulladozott, de ment...
Ezek után megérkezett az utolsó reménység a Greddy Jedi mester, Karotta, és egy 3 órán át tartó programozás vette kezdetét. A végeredmény nem tökéletes, és nem is lett stabil, mert a keverék bizonyos turbónyomás felett elszegényedik, és hiba állítgatjuk, az autó ledadog. Biztonsággal 0.6 bar-on, olyan 230 lóerő környékén üzemel, de más problémák is felmerültek eközben, így az autó nem maradhatott, mert funkcióját tekintve nem lett volna alkalmas a másnapi edzésre.
Folyt köv. a sportágalapító nap részleteivel